
Що робити, якщо подали неправильний показник лічильника і отримали “захмарний” рахунок за комунальні послуги
Автор:
Ольга Турчак
- Тернополянка подала неправильний показник з лічильника. Їй прийшов рахунок на понад 5 тисяч.
- Журналісти “20 хвилин” дізнались, що робити у випадку, якщо через необачність ви відправили неправильні показники за використання води, газу чи світла.
- Я переплутала цифри і ввела неправильний показник за світло. Тепер мені прийшла платіжка на оплату понад 5 тис.грн., - розповідає тернополянка Оксана Гаврилюк. - Як мені тепер бути? Невже за одну помилку я змушена буду платити такі гроші?
Журналісти "20 хвилин" дізнались куди звертатись якщо ви подали неправильні показники за використане світло, воду, газ або тепло.
Показники за світло
На гарячій лінії Тернопільського РЕМ нам повідомили, щоб виправити неточність - достатньо звернутись у службу, яка надає послуги і подати правильний показник з лічильника, платіжка за попередніми даними - анулюється. Крім того, у “Тернопільміськенерго” порадили не подавати показники в електронних кабінетах, сервісами користуватись лише для оплати рахунків.
Довідка: Тернопільський міський РЕМ Адреса: м.Тернопіль, вул. Ів.Франка, 18. Тел. приймальня: (0352) 525003, абонвідділ: (0352) 239624.
Показники за використану воду
Аналогічну відповідь ми отримали у КП “Тернопільводоканал”. Начальник відділу розрахунків населення Руслан Бурмас зазначив, що у випадку, якщо внесені показники не збігаються з реальними, потрібно просто наступного місяця внести правильні дані.
- Якщо людина подає неправильний показник в електронному кабінеті - потрібно спробувати подати показник повторно, - каже пан Бурмас. - Якщо показник не прийнято, необхідно зателефонувати у відділ розрахунків населення і там приймуть правильний показник чи підкажуть як діяти у даній ситуації.
Довідка: КП "Водоканал" : м. Тернопіль, вул. Танцорова, 7. Тел. (0352) 52-84- 50, (0352) 52-84-80.
Теплова енергія
У КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” також порадили звернутись у їх службу для перерахунку.
- Користувач повинен написати заяву про перерахунок та подати реальні показники, - зазначив диспетчер.
Довідка: Обслуговування споживачів: вул. Князя Острозького, 43, тел. 40-15-78, 40-15-87, 40-15-79 з мобільного (0948)40-15-78, (0948)40-15-87, (0948)40-15-79
Показники за використаний газ
ПрАТ “Тернопільміськгаз” теж повідомляють, що виправити помилку можна шляхом подачі правильних показників.
- У перші п’ять днів місяця ви маєте подати правильні показники, так помилка та платіжка, що вам прийшла за неправильними даними - анульовуються, - зазначив диспетчер.
Довідка: ПрАТ “Тернопільміськгаз” - Адреса: м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 20: показники лічильників для населення можна подавати за телефонами: 52-46-95, 52-63-78,52-72-19,52-71-99, 52-27-30,52-72-77.