Новини Лановець та району

Natura Siberica – сертифікована косметика з цілющими травами (новини компаній)

Natura Siberica – сертифікована косметика з цілющими травами (новини компаній)

Natura Siberica – сертифікована косметика з цілющими травами (новини компаній)

Автор:

20 хвилин

Мода на здоровий спосіб життя та правильне харчування сьогодні плавно перейшла й на косметику.

Натуральні й органічні засоби безпечні для шкіри та волосся добре переносяться, відрізняються м'якою, делікатною дією. Однак, виробники часто зловживають цими термінами, намагаючись привернути увагу споживачів. 

У цій статті ми розповімо про бренд Natura Siberica, який пропонує сертифіковану натуральну та органічну косметику. Продукцію цієї марки можна замовити в мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP зі швидкою доставкою у Тернопіль.

Вдалий старт

Засновником марки є успішний бізнесмен Микола Трубніков. Він уже мав чималий досвід у виробництві косметики, оскільки протягом 6 років керував промисловою групою, яка займається випуском продуктів економ-класу. Але Трубніков – людина амбітна й цілеспрямована, до того ж, у нього завжди багато нових ідей. Так у 2008 році він зареєстрував марку Natura Siberica, під якою планував почати виготовлення сертифікованих органічних засобів для волосся класу люкс на основі сибірських трав. 

 

Багато фахівців поставилися до цієї ідеї скептично – вважали, що споживач не готовий платити за органіку. Також вони брали під сумнів, що  компанії вдасться оформити відповідні сертифікати. Однак, представники Natura Siberica поїхали в Італію в інститут сертифікації ICEA, щоб пройти відповідну підготовку. В результаті було отримано документ, що підтверджує натуральне походження продукції. Потім – сертифікати BDIH, ECOCERT, COSMOS, а також Wild Harvesting. 

 

Продукція користується довірою споживачів, а компанія заслужила позитивну репутацію у партнерів і впевнено просуває свою продукцію на європейському, американському, азіатському ринках, шляхом відкриття фірмових магазинів. Експорт здійснюється в 45 країн. У 2014 році фірма відкрила нове сучасне підприємство в Естонії, на якому зайнято понад 200 співробітників. 

Складові успіху

Успішність Natura Siberica складається з багатьох чинників, але ми зупинимося на деяких з них:

  • Виразна концепція. Трубників чітко сформулював принципи бренду та запропонував продукти з ефективним, дієвим складом на основі рослинних компонентів. При цьому, вдалося поєднати європейський досвід виготовлення та традиції народів Крайньої Півночі. Компанія організовує дослідницькі експедиції в пошуках кращих цілющих інгредієнтів, а також фахівці бренду відправляються в Італію і Німеччину, щоб перейняти досвід у виробників органічної продукції.

  • Власне землеробство. Спочатку трави та ягоди купувалися у місцевого населення – жителів Крайньої Півночі й Далекого Сходу, які збирали їх в природних умовах. Але з ростом популярності, компанії не вистачає вихідних матеріалів, тому вирішено розвивати новий напрямок – власне органічне землеробство. Сьогодні фірма володіє фермами в Алтайському краї, на Сахаліні, Камчатці, Курильських островах, а також в Естонії. При вирощуванні рослин не використовуються хімічні добрива, збір виконується вручну, а сушка – природним чином.

  • Розширення каталогу. Перша лінійка складалася з засобів для волосся й декількох кремів. За кілька років фірма значно розширила й урізноманітнила свій каталог. Тепер в нього також входять чоловічі та дитячі серії, засоби для поетапного догляду за шкірою, зубні пасти, а також подарункові набори.

  • Активність і відкритість. Продукція регулярно бере участь в спеціалізованих виставках. У Болоньї (Італія) вона була визнана кращою в номінації “Зелена косметика”, у Лондоні отримала приз – Найкращі органічні засоби для мам і малюків, у Парижі відзначена премією Beauty Challenger Awards в категорії засобів для догляду за шкірою обличчя. Засновник бренду охоче дає інтерв'ю і охоче відповідає навіть на самі незручні запитання журналістів. Трубників часто відвідує фірмові магазини компанії, які відкриті в різних країнах Європи, цікавиться думкою покупців.

 

Основні принципи марки – максимальна відкритість, дієві натуральні формули, оригінальне оформлення флаконів, надання об'єктивної інформації як про саму компанію так і про її продукції.

 

Останні новини

Це цікаво

Оголошення

Нерухомість

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *