Новини Лановець та району

Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити

Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити

Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити

Автор:

Федір Восінський

  • 24 березня відбулося чергове засідання виконкому Тернопільської міськради.
  • Одне з питань на порядку денному – погодження фінансового плану КП "Тернопільелектротранс".
  • Розмова була цікавою, адже керівник підприємства озвучив дуже багато цікавих пропозиції. 

Спочатку на засіданні виконкому затвердили рішення про зміну часу електронного зарахування дітей до першого класу.

Тепер електронне зарахування дітей до закладів освіти Тернополя з наступного року здійснюватимуть з першого березня. До 2020 року включно електронне зарахування здійснювали з першого квітня.

Про збитки КП "Тернопільелектротранс" 

Також на засіданні обговорили діяльність КП "Тернопільелектротранс". Зокрема, зосередили увагу на витратах і доходах. Судячи з озвученого, те, що підприємство збиткове – мало що сказати. 

– У 2021 році дохід має становити 146 мільйонів 216 тисяч гривень, а витрати – 222 мільйони 300 тисяч гривень, – розповів на засіданні начальник управління транспортних мереж та зв'язку міськради Олег Вітрук. – Фінансовим результатом буде збиток в районі 75 мільйонів гривень.

Пан Вітрук пояснив таку різницю між доходами та витратами через ситуацію з поширенням коронавірусу, а також обмеженням на перевезення пасажирів понад кількість сидячих місць. При відсутності вказаних обмежень планова виручка підприємства була би втричі більшою.

Збираються звільняти працівників

– Збільшення витрат пов'язане зі зростанням вартості електроенергії та мінімальної заробітної плати, вартості дизпалива, газу тощо, – підсумував Олег Вітрук.

Зауважимо, що зі 146 мільйонів гривень, які планують заробити в 2021 році, 80 мільйонів, – це компенсація від міськради. 

Такі цифри шокують. Адже при дотації понад 80 млн, ще будуть збитки в 75 млн?

На питання членів виконкому, як підприємство збирається виживати, керівник Андрій висловив свої пропозиції. 

Аби зменшити такі колосальні витрати підприємства, тут планують скоротити в 2021 році 20 працівників. Минулого року звільнили 30 осіб.

– Ми розглядаємо можливість відходу від кондукторів, – директор "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх. – Та для цього потрібно потрібно здійснити ряд заходів. По-перше, розрив готівкового та безготівкового проїзду, по-друге, повне забезпечення рухомого складу безконтактними валідаторами. Для відслідковування за тим, чи оплатили пасажири проїзд, у майбутньому лише частина працівників здійснюватиме контроль. 

На цій ноті засідання виконкому в онлайн-режимі обірвалося. Ми обов'язково поцікавимось, чим закінчилася зустріч та які зміни на нас чекають. Далі буде. 

Як думаєте, чи потрібні кондуктори в тролейбусах? Діліться в коментарях.

Останні новини

Це цікаво

Оголошення

Нерухомість

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *