Новини Лановець та району

«На жаль, сталася помилка»: що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?

«На жаль, сталася помилка»: що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?

«На жаль, сталася помилка»: що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?

Автор:

Тетяна Шпікула

Чи часто вам доводилось отримувати у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»? МОЗ відповідає, що робити у таких ситуаціях

Міністерство охорони здоров'я України надає алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?

  • Переконайтеся, що використовуєте останню версію застосунку «Дія». Якщо ні — оновіть його.
     
  • Не допомогло? Звертайтеся до служби підтримки додатку. За посиланням https://bit.ly/3HNDFze можна знайти інформацію про найпоширеніші проблеми з генеруванням сертифікатів у Дії та алгоритми їх усунення.
     
  • Варто пам'ятати, що інформація про щеплення може бути некоректно внесена до Електронної системи охорони здоров’я. Це може бути причиною, що вищезазначені дії не допомогли згенерувати сертифікат. Щоб це виправити, потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який провів вакцинацію і вніс ваші дані в цю систему. Він має перевірити правильність внесених у реєстр даних.

Читайте також: З 8 лютого в "Дії" запрацювала ще одна корисна функція 

Більше не треба йти в ЦНАП: відтепер змінити місце проживання можна онлайн

Як отримати COVID-сертифікат після щеплення бустерною дозою

Коментарі

Загрузка... Вхід...
Тут немає коментарів Будь першим!

Написати нового коментаря

Comments by

Останні новини

загрузка...

Це цікаво

Оголошення

Нерухомість

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *